piątek, 18 września 2015

a layout and an album for a boy

hello ladies! it's Marina here today and I finally can share with you my album for a boy (previously I show you cover from this album). As I said it wasn't easy challenge for my to create this album just because children-theme is not mine at all and I don't have any papers and embellishments for it. but if you can dream it - you can do it! ))) I used neutral papers and different I-Kropka chipboards.
 so here it is:

Witam panie! Tu Marina  dzisiaj. W końcu mogę podzielić się z wami moim albumem dla chłopca (wcześniej pokazałam okładkę z tego albumu). Jak mówiłam,  nie było to łatwe wyzwanie dla mnie by stworzyć ten album, tylko dlatego, że dziecięcy temat nie jest w moim typie w ogóle i nie mam żadnych papierów i ozdób  dla niego. Ale jeśli się marzy  - można to zrobić! ))) Użyłam neutralnych papierów i różne tekturki  I-kropka.



 




 










and another work for this post is a layout




Hope you like my projects and find some inspiration!  
Mam nadzieję, że mój finalny projekt podoba Wam się
have a great day, miłego dnia
Marina.

here are used chipboards:
Serca - serduszka małe - 80 sztuk 
Serca - serduszka średnie - 30 sztuk 
Retro - klisza foto taśma - małe 2 szt.    
Wielkanoc - gałązki - 10 szt.
Zwierzęta - motyle ćmy - 20 sztuk
Śnieżne dni - sweterkowe serducho z otworkiem - 10 szt. 
Gwiazdki z nieba - gwiazdkii średnie 20szt 
Dziecięce - banerki Boy & Girl - duży arkusz 
Podróże - aparaty - mini
Drobne elementy - strzałki offsetowe - duży arkusz 
Gwiazdki z nieba - gwiazdki małe 100szt.     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz