środa, 9 września 2015

Getting ready for 2016!

Hello!
How r u Guys? :) 
I'm fine and getting ready for 2016 ;)
Some of you will say it's too early... but not for me.
For today I prepared 2 calendars - colourful and energetic I hope. 
I think that both of them may be used by women but by men too.
Have a look!

Hej cześć!
Jak się macie?
Ja całkiem nieźle... no i przygotowuję się już na 2016 rok;)
Pewnie niektórzy z Was powiedzą, że to za wcześnie, ale ja tak nie sądzę.
Na dziś przygotowałam więc 2 kalendarze - kolorowe i, mam nadzieję, energetyczne :)
Myślę, że oba mogą  z powodzeniem posłużyć zarówno kobietom jak  i mężczyznom.
Spójrzcie sami!
















From  the shop/Ze sklepu:

    

I also used the 'kalendarz' and '2016' which Marta has cut out for me:)
Użyłam również napisów 'kalendarz 2016', które Marta wycięła na moją prośbę :)

Pozdrawiam ciepło!

2 komentarze: