środa, 7 lutego 2018

Walentynkowe szaleństwo by Marlena

Hej kochani!
Niedługo Walentynki, więc moja potrzeba przygotowania się do nich
spowodowała, że praca szła mi wręcz taśmowo.
postanowiłam spróbować sił z minimalizmem pod względem doadtków, a przede wszystkim
wykorzystania papierów.

Hey friends!
Soon Valentine's Day, so my need to prepare for them
caused that the work was even tape.
I decided to try with minimalism in terms of do-otts, and above all
use of securities.

To co zobaczycie poniżej to efekt użycia tylko dwóch arkuszy papieru 30x30 cm
oraz (początkowo) jednego wzoru serduszek w towarzystwie jak najmniejszej liczby dodatków.

What you will see below is the efect of using only two sheets of 30x30 cm paper
and (initially) one pattern of hearts in the company of the smallest number of additives.




 
 Wyjtątkiem jest ta kartka, ponieważ został mi jedynie
kawałek 10x15 cm papieru, który tu widzicie jako tło.

The exception is this card, because he has only been left to me
a piece of 10x15 cm of paper that you see here as a background.

 

 

 

Użyłam/Used:

   
 
 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz